Direktlänk till inlägg 8 februari 2022

Analys av gratis dating

Av Kaj Olsson - 8 februari 2022 19:10

OK, nu har jag testat på det där med gratis dating och det måste vara dags för en rapport. Faktum är att jag är oerhört överraskad till det positiva. Ni som läser mig regelbundet vet om min skepsis mot denna typ av aktiviteter. Jag har länge skrivit om att jag inte vill börja med gratis dating eftersom jag är rädd att träffa något knäppgök. Klandra mig inte. Sådana historier tycker jag att man hör hela tiden. Det gör i alla fall jag.

 

Jag har funderat av och an om hur jag ska presentera mitt första omdöme om gratis dating. Jag landar i att det bästa är att berätta om de olika dejterna jag varit på. Vad tror ni om det? Synd att ni inte kan svara på frågan förrän inlägget är publicerat. Jag tar däremot gärna emot er feedback i efterhand. Vad tycker ni om min analys om gratis dating? För att inte tala om: Har ni själva testat på gratis dating och vad tycker i i så fall om det? Jag vill gärna höra era tankar om saken.

 

Så, vi kastar oss rakt in. Jag kommer inte namnge några personer jag träffat sedan jag började med gratis dating. Däremot kommer jag att vara ärlig med vad jag har tyckt. Vi börjar från början.

 

Person A

 

Vi kallar den första jag träffade när jag började med gratis dating för Person A. Det känns väl rimligt? Detta var en riktig muntergök. Otroligt rolig rakt igenom. Trots att vi aldrig hade träffats förut satt vi och skrattade ihop i närmare 3 timmar. Fantastiskt kul. Vi ska ses igen nästa vecka. Gratis dating visade sig verkligen från sin bästa sida när vi sågs. 

 

Person B

 

Gratis dating följdes av Person B. Det är lustigt, för här kan vi prata om personkemi och hur det ibland inte klaffar. Fin person, rolig, trevlig, liknande intressen och allt sånt. Men det sa liksom aldrig klick. Detta har jag hört vänner som sysslat med gratis dating länge vittna om. Det var inget fel. Det var bara inte helt rätt. Jag ångrar inte att vi sågs dock.

 

Person C

 

Vi gjorde lite annorlunda, jag och Person C. Vi började nämligen med att gå på bio. Någon hade sagt att det var en bra idé när man sysslar med gratis dating. Jag minns inte om det var en bekant eller i någon podcast. Fördelen är att man då har något gemensamt att tala om efter filmen. Det låter smart, eller hur?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaj Olsson - Fredag 16 feb 19:02

Alla vill ha ett snyggt och fräscht badrum, och det kan vara en nödvändighet att renovera badrummet i en äldre bostad men kostnaden för badrumsrenoveringar avskräcker många. Ofta är den ändå överkomlig med en välplanerad budget och smarta val. Lista ...

Av Kaj Olsson - 12 november 2022 11:30

Idag ska jag berätta om den gång då jag tappade bort mitt tennisarmband i ett rapsfält. Detta var så traumatiskt att jag knappt vågat dela med mig om händelsen till någon. Idag ska jag dock bryta mönstret och låta berätta för er om det som inträffade...

Av Kaj Olsson - 5 september 2022 17:23

Nu ska jag berätta om mitt roligaste uppdrag som dansare. Minns då att jag arbetat i branschen under oerhört många år. Jag har varit med på i stort sett alla hörn, kan man säga. Det är därför en ganska stor grej för mig att uttala mig om vilket jag g...

Av Kaj Olsson - 2 juli 2022 11:30


Nu är äntligen sommaren här med sol, bad och trevliga kvällar i baksätet på raggarbilen. Jag skullle väl inte säga att jag är någon soldyrkare, men när man hör basen pumpa på håll när man ligger ute och solar så väcks det något i mig. Jag vet inte om...

Av Kaj Olsson - 4 juni 2022 11:02

Jag får lov att återkomma till detta tema igen. Ni minns att jag förra veckan skrev ett inlägg om att min dotter kunde ett ord som jag inte lärt mig ännu? Ni som inte har läst det får här en snabbgenomgång, precis som i mello:   Förskolan skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards